Особливості участі в спрощеній закупівлі на Прозорро
Опануйте всі тонкощі спрощеної процедури за 1 заняття
12 серпня, 10:00
Спрощена закупівля – найбільш популярна за кількість проведень серед всіх процедур в Прозорро.

За 2021 рік було проведено 106 тис. спрощених закупівель на сумму більше 16 млрд. грн.
Але "спрощена" не така вже і проста
  • Замовник часто діє протиправно, адж немає куди на нього поскаржитися (оскарження в АМКУ не можливе)
  • Учаснику часто не зрозуміло - чи правомірно його пропозицію відхилив замовник.
  • Чому замовник обрав саме спрощену закупівлю а не якусь іншу.
    Команда B2G Consulting розробила спеціальний он-лайн семінар "Особливості участі в спрощеній закупівлі на Прозорро" на якому ви розберете всі тонкощі цієї закупівлі та будете впевнено перемагати.
    На семінарі ми розберемо
    Як має проходити спрощена закупівля відповідно до вимог закону.

    Які документи може вимагати замовник в спрощеній закупівлі.

    Які важливі відмінності спрощеної закупівлі від відкритих торгів та інших процедур закупівлі

    Як учаснику оскаржити дії замовника в спрощеній процедурі. Закон, нормативне підґрунтя, практика.
    План семінару
    1
    Особливості участі в спрощеній закупівлі, її відмінність від відкритих торгів.
    2
    Законодавче регулювання спрощеної закупівлі.
    3
    Етапи проведення спрощеної закупівлі.
    4
    Права постачальника, зобов'язання та відповідальність замовника в спрощеній закупівлі.
    5
    Методи впливу на замовника попри неможливості оскарження протиправних рішень замовника в АМКУ.
    6
    Останні зміни в законодавстві що стосуються спрощеної закупівлі
    Про спікера
    Євгеній Сільверстов
    Експерт в закупівлях, засновник B2G Consulting
    - очолював першу централізовану закупівельну організацію - ДУ "Професійні закупівлі";
    - брав участь у запуску електронного каталогу Prozorro Market;
    - проводив закупівлі в інтересах державних замовників - міністерств та інших органів виконавчої влади;
    - створював електронний каталог фармацевтичних виробів та медичних та засобів в ДП "Медичні закупівлі"

    Формат
    • Живий он-лайн семінар в Zoom.
    • Під час семінару ви зможете задавати питання голосом або в чаті.
    • Учасникам буде наданий відеозапис та презентація спікера.
    Тривалість
    2,5 години
    Дата проведення
    Четвер | 12 серпня | 10:00
    Вартість
    450 грн.
    Залиште заявку на участь
    Набираємо групу до 12 учасників.
    +380 (67) 238 16 35
    e.silverstov@gmail.com